SERVICII ACHIZIȚII SEAP CONTACT AUTENTIFICARE menu
Acest produs nu se mai fabrică sau nu se mai află în oferta noastră.

Akai MPK 88

Claviatura MIDI premium cu 88 de clape grele cu hammer action, 16 pad-uri x4 banci, fadere, potentiometre.
Akai
Akai
MPK88 de la Akai este o claviatura de control profesionala cu controale de productie MPC. MPK88 pleaca de la design-ul popularului MPK49, prima claviatura care a avut in componenta pad-uri de MPC. Aceasta claviatura, prima de felul ei, este ideala pentru spectacole si reprezentatii, avand o claviatura premium, fully weighted, cu hammer action, pad-uri MPC, controale Q-Link si o selectie de tehnologii MPC. MPK88 s-a nascut pentru scena, dar este la fel de buna acasa sau in studio.

FLUX DE CREATIVITATE

MPK88 are o claviatura cu 88 de clape si 16 pad-uri MPC autentice. Claviatura cu hammer-action este fully weighted si are aftertouch pentru control melodic expresiv. Pad-urile de MPC sunt sensibile la presiune si velocitate pentru a capta fiecare nuanta a conceptelor tale creative. Pad-urile pot accesa 4 banci de sunete, astfel incat ai 64 de sample-uri la indemana doar cu atingerea unui buton.

MPK88 are controale de transport (stop, play, record...) dedicate intr-un loc potrivit pentru a le putea accesa cu usurinta. MPK88 are rotite de pitch si modulatie pentru o muzicalitate expresiva, iar cele doua intrari pentru pedale desemnabile iti permit sa conectezi o pedala de expresie sau alt controller continuu si o pedala pentru controale de moment precum schimbarea de patch-uri sau start/stop.

Trasaturi si specificatii:

• Numarul de clape: 88 + 16 x 4 banci de pad-uri de tobe
  • Tipul actiunii clapelor: Fully weighted hammer action
  • Aftertouch (pe canal)
  • Interfata cu computerul: USB/MIDI
  • Ecran: LCD Special
  • Schimbari de patch-uri prin pedala: DA
  • Numarul de intrari/iesiri independente MIDI: 1
  • Pedale de picior pentru control continuu, programabile: 1
  • Comutatori de picior programabili: 2
  • Controllere programabile: MMC, MIDI START/STOP, MIDI CC
  • Controale de sistem in timp real: MMC, MIDI START/STOP, MIDI CC
  • Dimensiuni: (WxDxH) 51.7” x14.9” x 5.2”

Include

• MPK88
  • cablu USB
  • Software CD

Cod articol: AKP-6114

Unitatea de vanzare: bucata

Specificații:
Greutate: 27 g
Afisaj: LCD display
Claviatura: 88 clape Hammer action
Dimensiuni: 1295 x 375 x 135 mm
Numar clape: 88
Accesorii și recomandări
KB-6 KB-6
Athletic KB-6
12900 Lei
în stoc
Athletic KB-6
KB-2 KB-2
Athletic KB-2
16800 Lei
în stoc
Athletic KB-2
DP-10 DP-10
Roland DP-10
22200 Lei
în stoc
Roland DP-10
EV-5 EV-5
Roland EV-5
33900 Lei
în stoc
Roland EV-5

Evaluările clienţilor:

05.02.2013, 20:07

Produs excelent!

Din experienta mea de pianist de peste 11 ani pot spune ca dupa ce mi-am achizitionat aceasta clapa, nu-mi mai vine sa pun mana pe pianul acustic, real. Este adevarat, clapele sunt putin cam zgomotoase, dar pentru mine ca persoana, nu este deranjant, oricum nu este mare diferenta de zgomot intre celelalte, cu clape pline. Este ideala pentru orice gen muzical, este excelenta pentru orice compozitor care stie sa cante la clape, iar padurile sunt perfecte pentru a capta orice groove de toba pe care ti-l doresti! Recomand cu mare incredere aceasta clapa.